Czy warto reklamować się na LinkedIn?

Czy warto reklamować się na LinkedIn?

Promowanie biznesu w social media

Promocja firmy w social mediach stała się już codziennością. Aby jednak reklama przynosiła oczekiwane efekty należy trafiać najcelniej do grupy docelowej. W tym zdecydowanie pomoże nam LinkedIn.com.

LInkedIn

LinkedIn jest największą siecią profesjonalistów na świecie. Poza biznesowym charakterem serwisu, LinkedIn posiada mechanizm pozwalający na dokładną precyzję w selekcji odbiorców reklamy. Do dyspozycji posiadamy wiele zmiennych. Dzięki temu możemy z naszym przekazem reklamowym dotrzeć do określonych osób decyzyjnych czy firm, na których najbardziej nam zależy.

Możemy dopasować swoją grupę docelową do wszelkich swoich potrzeb, podając:

NAZWĘ FIRMY – dzięki LinkedIn dotrzesz do użytkowników reprezentujących wybrane firmy, a także wykluczysz te, z którymi kontaktowałeś się wcześniej, aby nie tracić czasu.

BRANŻE – ich lista jest długa, dzięki nim możemy dobrać odpowiednią specjalizację odbiorców, np. branża medyczna czy odzieżowa.

WIELKOŚĆ FIRMY – wyrażona w liczbie zatrudnionych pracowników. Jeśli jesteś zainteresowany wyłącznie dużymi firmami warto skorzystać z tej opcji.

STANOWISKO – wybierając jego nazwę, funkcję (np. księgowość), czy segmentację względem hierarchii organizacyjnej (Manager, Właściciel, itd.) dotarcie do konkretnych osób z określonej  branży nie będzie dla ciebie problemem.

WYKSZTAŁCENIE – możesz nawet określić jakie wykształcenie mają posiadać twoi potencjalni klienci.

UMIEJĘTNOŚCI – warto wykorzystać tą opcję selekcji grupy docelowej, gdyż dzięki temu dotrzesz jeszcze dokładniej do klientów. Jeśli szukamy programistów, warto operować takimi hasłami jak html5, flash, c+, java, itd.

PRZYNALEŻNOŚĆ DO GRUP DYSKUSYJNYCH – jeżeli powyższe kryteria nie spełniają naszych oczekiwań i mamy już przygotowany profil chcemy dotrzeć do osób interesujących się zagadnieniami CPL, CPA, to… najlepiej ich szukać na grupach związanych z performance marketingiem. Wykorzystaj to i poświęć cenne minuty na odpowiedni research takich mini społeczności.

PŁEĆ I WIEK – dostępne przedziały wiekowe, to 18-24 25-34 35-54 55+, warto skorzystać z tej opcji, ponieważ nie wszystkie produkty czy usługi są przeznaczone dla seniorów lub przeciwnie – dla młodych ludzi

LOKALIZACJA – możemy wyszukiwać użytkowników po miastach lub województwach.

UŻYTKOWNICY PODOBNI DO NASZEGO TG – wykazują podobną aktywność i posiadają zbliżone dane profilowe do naszej grupy docelowej.

Czy warto reklamować się na LinkedIn?

Dzięki LinkedIn dotrzesz ze swoimi produktami czy usługami dokładnie tam, gdzie chcesz, co wpłynie na większe zyski twojej firmy.

Post Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *